Award untuk saya

Sebenarnye dah lama aku dapat award ni dr Cik Yanie.. Sori Yanie lama tak postkan pasal award ni.. Asyik terlupa je.. BTW, thanks to Yanie sbb bg award ni.. Appreciate it so so so much..
Aku telah dianugerahi dgn BEAUTIFUL BLOGGER AWARD..


Perhatian untuk pemenang bautiful blogger ni.. Anda perlu:

1. Terima kaseh pada blogger yang bagi award ni pada saya dan linkkan dia *done*
2. Bagi pulak award ni pada 15 bloggers yang memang sempoi *check kat bawah*
3. kontek dorang and inform yang dorang menang award ni *lepas publish en3 ni*
4. Tulis 7 perkara about myself *check kat bawah*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Award pada 15 bloggers lain yg beautiful (beautiful is subjective), antaranya: (ini termasuk blog yg saya selalu lawati)

1. Dibut

2. Lina

3. Wee

4. Emalin

5. Leha

6. Aziz

7. Mdm Dila

8. Azah Yamin

9. Ainna

10. Wani

11. Hidayah

12. Nasir

13. Fiza

14. Husna

15. Ida fatimah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Then, 7 perkara ttg aku:

1) Anak ke-2 dari sembilan...

2) Lahir di Teluk Intan, Perak...

3) Sgt garang di rumah...

4) Sgt fobia dgn labah-labah yg besar...

5) Suka melancong...

6) Masih single lg.. (huhu, nak letak jugak ke?)

7) Suka lepak di rumah..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Category: 4 comments

4 comments:

meh. said...

:)

Nurlina binti Yusof said...

hehe thanks la. xsangka plak awk sudi baca blog kite. huhu. kite pn pengunjung tetap blog awk.

Anonymous said...

hehe.. tq di atas award tuh =)

NajLa ShuHuD said...

Lina: UR welcome.. Mestila la Lina.. La sentiasa nak tau perkembangan Lina tau.. hehe~


Wee: No problem.. (^_^)