Lega wei~

Xde apa nak diceritakan sangat.. Sekadar membuang mase & gatal nak menaip.. haha~ Anyway hr ni aku lega giler.. Sbb pe? Sbb akhirnye dh xde tande '?' kat kepale otak aku neh.. minggu lepas dah 3 email aku anto kat Sir K tp x berbalas.. Zetie siap wat panggilan emergency sbb katanye Sir K nak jumpa ASAP.. Ya Allah cuaknye aku hanye Allah yg tau.. Aku asyik risau je.. Nak msg x brani, nak call sir lg la aku cuak.. huhu~

Tepat jam 11.30 am td, aku memberanikan diri tuk m'hantar SMS kpd Sir K.. Selang beberapa saat, aku dpt panggilan ofis UIA.. Confirm Sir K yg call aku.. Aku pn angkat.. Suara Sir yg penuh ceria tanye aku sihat ke tak, byk mkn ayam kg ke tak (agaknye dia dgr ayam berkokok kat umah aku kot-haha), siap nasihat aku lg kata jgn makan byk2 nanti gemok.. Ish3.. Gelak besar aku..

Sebenar-benarnye, Sir K nak jumpa sbb dia suh ajar sorg pelajar yg baru nak smbg MASTER ttg programing yg kitorg wat tuk projek tu.. Katanye, pljr tu smbg tajuk yg kitorg wat dlu.. huhu~ Semangat betul Sir suh ajar sblm start sem nanti.. Tp, apa yg aku nak ajar? Mcmla aku ni expert sgt.. huhu~ Apa2 pn aku kena dtg UIA jugak.. Wah dh jd mcm akak tutor ni.. haha~ Lawak la plak.. Kenala aku bkk balik buku projek aku tu..
Category: 3 comments

3 comments:

Nur Adibah Md Azman said...

Wah, lega rasenye..Mantop!!Oklah tu..Mane tau sir kasi habuan..hehe..Ingatkan ade ape yg emergency sgt..Sape bdk master tu?Foreigner ke?Hehe..

PrincessHangLiJo said...

wah! Tahniah2! x sia2 kena marah selama ni..ajar bdk master tu.. maknanya La n Diba punye pojek dah master level ar.. TABIK!

ajezahmad said...

Wah2, hebat ar korg! Jgn lupa mtk upah ek.