Gambaran sebenar~

Ok, di atas permintaan Nur Adibah Md Azman yg ingin sangat2 melihat mata sexy aku ni...

Aku tunaikan permintaan beliau..

sila jangan gelak ok.. huhu~


Ni keadaan mata aku masa dah mula membengkak..

Ni pun sama gak..

Gambar masa mata dah jadi kritikal tak dpt nak di'publish'kan disebabkan masalah teknikal..

Harap maklum..

Ala, dalam gambar ni pun dah nampak bengkak jugak..

Bayangkan jela masa dah kritikal tu dia membengkak 2x ganda..

Sampai mata aku jadi sepet..

~hahaha~
Category: 8 comments

8 comments:

Nur Adibah said...

Ini dikira ketumbit ke?Ak bayangkan yg bengkak kt kelopak mata tu - ketembel. Mmg perit r kalu sakit mcm tu..

Nur Adibah said...
This comment has been removed by the author.
Nur Adibah said...
This comment has been removed by the author.
salman alfalakis said...

la..... biasa kalau akau kena ketumbit, aku ambik bawah putih n picit2 sikit kat pangkal bawah dia tu utk kuar getah.... pastu lekatkan bawang putih tu kat "punat"/ pinpont dia....dalam 5 saat camtu.... insyaAllah cepat sembuh....hehehe

p.s : pernah lepas letak bawang terus terpancut pinpoint tu kena kat cermin.....hihihii

The Rebel Kid said...

huhu. kesiannya la. moga cepatlah sembuhnya ya. mesti sakit ek.

NajLa ShuHuD said...

Dibut: Ha'a nama lain untuk ketumbit mmg ketembel.. Dalam gamba tu br nak bengkak.. Kalau ko tgk betul2 ketumbitnye br nak tumbuh dekat bhg kiri kelopak tu.. Mmg sakit..

NajLa ShuHuD said...

Nasir: Wah ini petua baru ni.. Tak tahu plak boleh guna bawang putih.. Dah mcm drakula plak rasanya.. hehe~

NajLa ShuHuD said...

Anyway, thanks ye Nasir di atas petua anda.. Sangat berguna..

Wee: Thanks.. Mmg sakit Wee.. Nak kelip mata pun rasa nak menangis.. huhu~