Malu la jugak ..

Pada suatu hari, sewaktu aku melangkahkan kaki ke dalam ofis seperti biasa, tiba-tiba aku terlihat seorang lelaki yg cute.. Dalam hatiku berdetik, "Eh, macam ku kenal lelaki ini".. Lelaki itu pun menunjukkan reaksi yg dia mmg kenal aku.. Kami sama-sama mengeluarkan kata-kata "Eh!" sambil tersenyum...

Nak tau tak sapa lelaki cute ni?

Jeng....

jeng...

jeng...

Sebenarnye lelaki itu adalah anak muridku.. Oh, malu pulak rasanye bila dia dapat tahu yg aku bukanlah seorang guru sebenar..


Kebetulan pulak aku mmg memantau kilang tempat dia bekerja.. Tiba-tiba dia panggil aku cikgu.. Terasa bangga pun ada jugak.. hehe.. At least lekat jugak title tu walaupun aku bukanlah cikgu betul pun.. Sempat jugak kitorg berborak tentang exam SPM dia baru-baru ni.. Katanya subjek math senang tp add math agak susah.. Aku cuma doakan semoga dia lulus cemerlang untuk SPM.. Amin..
Category: 0 comments

0 comments: