Budak Tekun

Salam..

Semalam aku saje bawak kamera ke tmpt tuisyen.. Tujuan sbnr nak promote jahitan pd cikgu2.. hihi~ So, sambil2 tu aku sajela ambik gamba budak2 baik ni..

Ni semua murid sekolah rendah.. Kebetulan sepanjang bulan puasa ni kene mengajar sekolah rendah kan.. So, inilah dia anak muridku.. Ini pun sikit je.. Mungkin ada yg nak shopping raya la.. Balik kampung la.. Kalau tak, penuh kelas ni..


Kelas ni dr darjah 1 -3.. Rajin & tekun tak diorg?? Hahaha.. Sekejap je ni.. Bila diorg dh siap keje.. apa lg, mainla.. Tp selalu aku suruh diorg ni melukis sementara aku menanda kertas diorg.. Ceria je diorg ni walaupun puasa.. Bila ditanya, semua puasa tak?? Semangat je jawab.. Tp ramai yg jujur cerita ngan aku ade ponteng puasa sehari dua.. haha~


Ni budak tahun 1 & 2.. Budak laki yg kat depan ni nama dia Izzul, tahun 1.. Aku mmg ingat nama dia sbb dia ni la budak yg paaaaling rajin sembang ngan aku.. Ada aje cerita & soalan dia.. Aku pun layan aje.. hehe~ Dia ade tanye aku semalam.. "Teacher2.. puasa tu apa?" Aku pun apa lg, siap bg tazkirah lg.. Izzul ni suka tanya dan tanya dan tanya lagi sampai dia puas hati..


Ni plak budak darjah 3.. Dah agak besar so diorg ni behave sikit.. Semua pun pandai2.. Bg keje cepat je siap..


Bawah ni semua darjah 4.. Yg ini lg baik.. Senang nak ngaja.. Kesimpulannye, aku happy ngan budak2 ni.. ^_^

OK daa..
Category: 2 comments

2 comments:

Cik Beah said...

comel je cikgu la.

hihi^^

-wee

NajLa ShuHuD said...

Cumel ker? Budak2 ni je yg comel.. hehe~