M.A.L.A.S

Salam..

Aku M-A-L-A-S... huhuhu~

Maafkan aku.. Dah lama tak update cerita..


Time aku nak update haritu tetiba tenet tak boleh connect..


Maklumla aku bukannye pengguna BB..

So, bila dh xde connection, nak tepon streamyx saaaaaangatla M-A-L-A-S...

Kesimpulannye, terabaila segala2nye..


So, sekarang dh ok balik setelah diketahui punca sbnr adalah router..

Thanks sbb akak streamyx dh guide aku..


W/pun sbnrnye rs agak tenang bila tak berfacebook.. hahaha~

Kalau tak, faham2 jela.. Bukak je FB mulala dgr berita mcm2..

Tapi aku tetap suka nak tau perkembangan member2..


Aku jugak agak busy nak menyiapkan jahitan manik..


Erm... bolehla sikit2...

Nak sambung belajar...

TAPI......

Aku M-A-L-A-S..

Tak tau nape aku rasa malas nak sambung..

Kadang2 bersemangat, kadang semangat aku hilang...

Minta maaf sebab aku berfikiran negatif hari ini..

Sila jangan jadi M-A-L-A-S mcm aku...


Kalau ikutkan perasaan M-A-L-A-S ni, hari2 nak tido lama2..

Bangun tido terus terhidang makanan...

Dah kenyang, tengok TV..

Pahtu layan Facebook..

Then, tido pulak.. ZzZzZzZz..


Tapi itu semua mustahil...

M-U-S-T-A-H-I-L..

Apa aku merepek ni..

Ok, stop..

-noktah-

-fullstop-

-The End-

Category: 2 comments

2 comments:

Salihah said...

hehehe biasala tu kalo dtg time malas, mmg malas gile, nak mandi pun mcm malas,haha
selamat bersemangat kembali!

NajLa ShuHuD said...

Haha... Betul tu.. Skarang ni mmg RAJA MALAS dh dtg.. Sbb tu nak buat apa2 serius xde mood..