Hilang...

Ada sesuatu yg hilang? Apakah? Berat aku sudah hilang.. Setelah sekian lama aku tidak menimbang berat, aku terkejut dengan penurunan sebanyak 3kg!



Nampak mcm sikit je kan.. Tetapi, hakikatnye, kalau berat aku turun sebanyak itu, maka aku mmg sudah semakin kurus! Oh no no no no no... Paling aku tak suka, muka aku nampak sangat cengkung.. Nampak tak sihat.. huhu..

Sebenarnye aku pun tak tau kenapa sejak sebelum puasa lagi aku dah hilang selera makan.. Kadang-kadang perut rasa lapar tapi selera nak makan tu takde.. Sampaikan aku makan cuma sekali sehari.. Itu pun dalam kuantiti yg sikit.. Adehh.. Kenapa ye? Nak kata memikirkan masalah, mana de.. Dok umah kot.. Semestinye best!



Selama ni punyela aku nak berusaha naikkan berat badan supaya menjadi ideal.. Aleh-aleh, makin turun pulak... Mulai hari ini mesti mau lebih berusaha!.. Mari kawan-kawan, kita jadikan berat badan kita berat yg ideal.. Yeah!!

Category: 3 comments

3 comments:

ReBeL KiDDo said...

waah!! (O_O)

bestnye!! nak jgk hilang selera makan!!

NajLa ShuHuD said...

Ish, jangan la Wee.. Nanti jd eneroksia.. huhu.. Kite kene amalkan diet seimbang.. Betl tak?

dAlEgenD said...

uhhuhuhhu..tiru mcm saya..xpernah turun..naik aje..hahahah