Persandingan Azreen

Salam..

Hari Sabtu lepas, 9 Julai 2011 berlangsungnye majlis persandingan Azreen.. Kawan seuniversiti dulu.. Mulanye rasa keberatan nak pergi sebab takde teman.. Tapi nasib baik mood adik aku hari tu ok.. So, aku pun menggoogle map rumah si Azreen ni walaupun aku tau mmg rumah dia dekat ngan kampung nenek aku di Teluk Intan.. huhu

Alhamdulillah sampai jugak ke rumahnye walaupun sesat.. hihi~ Paling best bila dapat jumpa balik kawan2 lama.. Hampir 2 tahun jugakla kan.. Tak berapa puas sangat sebab dapt sembang sekejap je.. Tapi tetap bersyukur sebab dipertemukan jugak dengan diorg..

Kita layan gambar je lah..









Pelamin pengantin yg bertemakan warna ungu sangat cantik.. (^_^)
Category: 2 comments

2 comments:

Nur Adibah said...

tak aci!huhu.

NajLa ShuHuD said...

Aci kat estate Diba.. Takpe Dibut, insyaAllah di lain waktu kita berjumpa.. Tp mmg best bila dpt jumpa balik geng2 lama ni..